رکورد پرسرعت ترین سرور دو پردازنده­ی جهان در دستان ایسوس

0

در حال حاضر سرورهای ایسوس با کارایی موفقیت آمیزشان، در مجموع 67 رتبه ی برتر را در "سیستم­های ارزیابی عملکرد پردازنده شرکت SPEC"[1] بدست آورده­اند . در این سنجش مدل­های RS720-E9 و TS700-E9 به­عنوان قدرتمندترین سرورهای دو پردازنده­ی جهان برای اجرای برنامه­های محاسباتی سنگین شناخته شده ­اند.

مجموعه محصولات برتر این شرکت شامل : رک سرورهای RS720-E9، RS700-E9 و RS700A-E9 ، مدل RS720Q-E9 از نوع سرورهای Multi-node[2]و تاور سرور مدل TS700-E9 می­باشند .
ایسوس بزرگترین برند تولید کننده سخت افزار در جهان، شرکت کامپیوتری پیشرو در زمینه­ی سرورها، مادربوردهای سرور، ایستگاه­های­کاری و مادربوردهای آنها هم اکنون رکورد بالاترین میزان کارایی را در میان سرورهای دو پردازنده از آن خود کرده است و مجموعا 67 رتبه ی برتر "شرکت ارزیابی عملکرد استاندارد" (SPEC) را در اندازه گیری عملکردهای محاسباتی سنگین در اختیار دارد.
مدل های RS720-E9 و TS700-E9 بعنوان سرورهای دو پردازنده­ی دارای بهترین عملکرد محاسباتی با دستیابی به بالاترین نمرات در ارزیابی عملکرد مربوطه در بالای این رده­بندی قرار دارند .
پرسرعت ترین سرورهای دو پردازنده جهان :
ایسوس رکورد جهانی بالاترین نتایج کارایی محاسباتی را در رک سرور مدل RS720-E9 و تاور سرور مدل TS700-E9 که از پروسسور Intel® Xeon® Platinum 8180 استفاده می­کنند در دست دارد.
رک سرور مدل RS720-E9 این شرکت 4 رکورد جهانی را در میان سرورهای دو پردازنده­ی دنیا برای اجرای برنامه­های محاسباتی سنگین در سیستم ارزیابی عملکرد پردازنده شرکت SPEC شامل ارزیابی­هایSPECint 2017 وSPECfp 2017 به­دست آورده است.
همچنین تاور سرور مدل TS700-E9 نیز دارای 4 رکورد جهانی در میان سرورهای دو پردازنده برای اجرای برنامه­های محاسباتی سنگین در سیستم ارزیابی عملکرد پردازنده شرکت SPEC شامل SPECfp 2017 و SPECfp 2017 می­باشد.
این دو سرور برتر از تکنولوژی ایسوس Performance Boost که از بهینه سازی اختصاصی پردازنده­های ایسوس به منظور کاهش تاخیر و افزایش عملکرد کلی بهره می­برد استفاده می­کنند.این امتیازات برتر در سیستم ارزیابی عملکرد ، قابلیت سرور های ایسوسرا در ارائه کارایی مطلوب در اجرای بار کاری برنامه­ها در دنیای واقعی نشان می­دهد.
67 رکورد جهانی در سیستم ارزیابی عملکرد
ایسوس با بیش از 20 سال تجربه و تخصص در صنعت تولید سرور دارای یک تیم اختصاصی از مهندسین در زمینه طراحی سخت افزار سرور ، ادغام نرم افزار و Firmware ، تنظیم عملکرد و بهینه سازی برای طیف وسیعی از برنامه­های کاربردی می­باشد. عملکرد بسیار بالای محصولات رکوردشکن ایسوس به تعهد این شرکت در بهینه­سازی مداوم سیستم و تنظیم عملکرد جهت ارائه سرورهای با کیفیت بالاتر به مشتریان تأکید دارد.
سرورهای ایسوس از تاریخ 1 اوت 2018، 67 رکورد برتر را در سیستم ارزیابی عملکرد ثبت کرده اند.
آخرین مجموعه از محصولات رکوردشکن ایسوس شامل سرورهایی با قابلیت پیکربندی (بر اساس نیازهای مشتری)، تاور سرورها، رک سرورها و پلتفرم های Multi-node با قابلیت مقیاس­پذیری بالا و یکپارچگی کارها برای اهدافی نظیر تجزیه و تحلیل داده­ها، تصویرسازی زیرساخت و برنامه­های کامپیوتری عمومی و فنی طراحی شده­اند.
RS720-E9 و RS700-E9 رک سرورهای بسیار قدرتمند با طراحی hybrid-storage و راندمان بالا به­ترتیب در اندازه­های 2u و 1u هستند. این مدل­ها به 2 پردازنده و قدرت پشتیبانی از 24 اسلات رم DDR4 با قابلیت افزایش ظرفیت تا 3TB مجهز شده­اند و با دارا بودن رنج وسیعی از اسلات­های توسعه PCI 3.0 و درایوهای ذخیره سازی برای محاسبات سنگین مناسب می­باشند.
TS700-E9 یک مدل تاور سرور در اندازه­ی5U با قابلیت پشتیبانی از دو پردازنده و 2 کارت گرافیکی با دو اسلات است.
این مدل مناسب محیط­های کاری تجاری بوده و می­تواند به­راحتی با مراکز داده به­عنوان یک رک سرور با استفاده از کیت ریلی انعطاف پذیر بدون نیاز به هیچ ابزاری ، یکپارچه شود. وجود یک منبع تغذیه اضافی بصورت انتخابی، کارکرد قابل اطمینان و محیطی امن تر را برای این سرور فراهم آورده­است.
RS720Q-E یک سرور متراکم 2U4N (سایز 2U ، دارای 4 نود) می­باشد که برای کارهایی با بار محاسباتی زیاد مانند مراکز داده ، آنالیز داده­ها و برنامه­های private-cloud طراحی شده است. این سرور از 2 تا 8 پردازنده با 28 هسته و 48 اسلات حافظه (رم) تا ظرفیت 6TB پشتیبانی می­­کند.
RS700A-E9 یک سرور AMD EPYC-based است که روی هر یک از پردازنده­ها تا 32 هسته با 128 نخ را پشتیبانی می­کند و ظرفیت ذخیره­سازی انعطاف­پذیر با بیش از 12 هارد 12.5 اینچ با سایز 1U ارائه می­دهد. این مدل برای اهداف مجازی­سازی و ایجاد Vmها با هزینه­های پایین­تر ساخته شده است.
مختصری درباره ی SPEC
شرکت ارزیابی کارایی استاندارد (SPEC) یک موسسه­ی غیر­انتفاعی است که جهت وضع، نگهداری و انتشار جداول ارزیابی عملکرد استاندارد شده و ابزارهای ارزیابی کارایی و بهره­وری انرژی برای جدیدترین نسل از سیستم­های کامپیوتری ایجاد شده است. SPEC ، مجموعه ارزیابی­های عملکرد و همچنین نتایج ثبت شده­ی بررسی­ها و مطالعات از سازمان­های عضو و سایر گواهینامه­های ارزیابی عملکرد را بسط و گسترش می­دهد.
بسته­ی ارزیابی عملکرد پردازنده 2017 این سازمان دربرگیرنده­ی نسل بعدی اسپک SPEC ، منطبق بر استانداردهای صنعتی و بسته­های حداکثر بهره­وری پردازنده جهت اندازه­گیری و مقایسه کارایی بالای محاسباتی، تحت فشار بودن پردازنده ی یک سیستم، زیرسیستم حافظه و کامپایلر می­باشد.
SPEC این بسته­ها را به­عنوان یک معیار برای اندازه­گیری کارایی محاسباتی سیستم در شرایطی که تحت فشار بار کاری زیاد است و طیف گسترده­ای از منابع سخت­افزاری آن درگیر اجرای بار کاری سنگین اعمال شده از سمت برنامه­های کاربردی کاربر می­باشد طراحی کرده است.
ارزیابی عملکرد پردازنده 2006 SPEC ، یک مجموعه ارزیابی استاندارد قدیمی­تر مبتنی بر پردازنده بوده و پردازنده ، حافظه و کامپایلر یک سیستم را تحت فشار قرار می­دهد. این مجموعه یک ابزار جهت سنجش بخش عملکرد پردازشی سیستم در گسترده­ترین پهنه عملیاتی سخت افزار با استفاده از بارهای کاری توسعه داده شده بر مبنای کاربری­های دنیای واقعی فراهم می­آورد.
خرید محصولات و قیمت ها :
کلیه ی سرورهای ایسوس توسط شرکت رهنمون فناوری اطلاعات در ایران به طور رسمی با گارانتی سه ساله عرضه می گردد.
اطلاعات تماس:
شرکت رهنمون فناوری اطلاعات www.rahnamoon.ir

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت