EA درصورت ضعیف بودن تعداد بازیکن‌ها در زمان انتشار Battlefield V برنامه‌ای برای احیای آن دارد

0

مدتی است که شاهد گزارشات تحلیل‌گرایان درمورد عملکرد ضعیف پیش‌فروش های Battlefield V در مقایسه با Red Dead Redemption 2 و Call of Duty: Black Ops 4 بوده‌ایم.

صرف نظر از اینکه چقدر می‌توان به حرف‌های تحلیل‌گرایان اطمینان کرد، حال بنظر می‌رسد که Battlefield V حتی در مقایسه با انتظارات خود EA نیز عملکرد ضعیفی دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Venture Beat، شمار پیش‌خریدهای بازی کمتر از انتظار EA بوده است؛ حتی اگر "بطور قابل ملاحظه‌ای" از پیش‌خریدهای Titanfall 2، عنوانی که BFV اخیرا بخاطر شرایط انتشار نسبتا مشابهش با آن مقایسه می‌شود، بیشتر باشد.

گزارشات نشان می‌دهند که طبق منابعی آشنا با خرده‌فروش آنلاین، این واقعه مختص به Battlefield 5 نیست. Call of Duty: Black Ops 4 نیز عملکردی کمتر از انتظاری دارد، به گفته‌ی آنها. درواقع، فقط Red Dead Redemption 2 وضعیت خوبی دارد.

اما صرف نظر از علت، EA برنامه‌ای برای احیای بازی دارد با فرض اینکه در زمان انتشار عملکرد خوبی نداشته باشد. گزارش مربوطه اشاره می‌کند که پشتیبانی فراوان و گسترده‌ی بعد از انتشار و حالت Battle Royale آتی بازی تنها برخی از چیزهایی هستند که شرکت سازنده برای درگیر نگه داشتن بازیکن‌ها در نظر دارد.

بطور جالب توجه، صحبت‌هایی درمورد «یک سوپرایز بزرگ برای طرفداران درازمدت Battlefield» بوده است که EA ممکن است آن را به صورت یک add-on رایگان منتشر کند تا بازیکن‌ها را برگرداند. مشخص نیست که این سوپرایز چه چیزی ممکن است باشد، چراکه چیزهای مشخصی که جامعه بازیکنان Battlefield همگی قبولشان داشته باشند وجود ندارد، اما حداقل به اندازه‌ی کافی قابل‌توجه بنظر می‌رسد.

در این نقطه از زمان پیش‌بینی سرنوشت Battlefield V سخت است. احتمالش خیلی بالاست که Red Dead Redemption 2 به بازی‌های دیگر ماه اکتبر و نوامبر صدمه‌ی بزرگی بزند، اما مخاطبین بازی‌ها آنقدر بزرگ هست که چندین انتشار بزرگ حمایت کند، به همین خاطر نمی‌توان قاطعانه صحبت کرد.

عنوان Battlefield 5 در تاریخ ۲۷ مهر برای PS4 ،XBOX ONE و PC منتشر می‌شود.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت