مدیر بازاریابی Xbox در مورد پروژه دوم Playground Games: یک انحصاری بزرگ که طرفداران را هیجان‌زده خواهد کرد

0

Playground Games مدتی است که درگیر جذب نیرو برای تشکیل یک تیم جدید جهت کار بر روی عنوانی معرفی نشده (که بر اساس گمانه زنی‌ها ممکن است قسمت جدید Fable باشد) است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، به تازگی در جریان رویداد Gamescom در شهر کلن آلمان مدیر ارشد بازاریابی بازی‌های Xbox آقای آرون گرینبرگ در مورد این پروژه کمی صحبت کرده است. اظهارات گرینبرگ در مورد این موضوع داغ را در ادامه بخوانید.

"فکر می کنم اگر Playground، کارنامه کاری این استودیو، رویکرد آنها در بازی‌سازی، احساس مسئولیت، اهمیت و دیدگاه آنها را بررسی کنید متوجه خواهید شد که چه تیم مستعدی هستند و بدانید که همین قدرت رهبری، طرز فکر و کاری که اکنون در حال آنجام آن هستند با عرضه Forza Horizon 4 عناوین گیمینگ جهان آزاد را به طور کلی متحول خواهد کرد. همین رهبری و همین استعداد الهام‌بخش پروژه دوم آنها نیز خواهد بود."

"این پروژه محرمانه است و می‌دانم که شما و احتمالا همه گیمرها می‌خواهید بیشتر در مورد آن بدانید، در حال حاضر از شما می‌خواهیم که صبر کنید، اما برای اطمینان بدانید که تیم کلاس جهانی ما در حال کار بر روی یک انحصاری بزرگ و بزرگ برای طرفدارانمان است. از بابت این پروژه می‌توانید هیجان‌زده باشید."

آرون گرینبرگ در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که طرفداران وقتی هیجان‌زده می‌شوند که زمان نمایش بازی فرا برسد.

"می‌دانیم که این تیم کاری را انجام می‌دهد که بسیار ویژه است و می‌خواهیم تا زمان نمایش آن با ملاحظه عمل کنیم، اما آنها تیم دومی را هم در اختیار دارند که یک ظرفیت اضافه است و فکر می‌کنیم که در زمان مناسب و وقتی که تیم آماده باشد، طرفداران از بابت اطلاعاتی که با آنها در میان می‌گذاریم هیجان‌زده خواهند شد."

عنوان معرفی نشده Playground Games احتمالا یکی از سورپرایزهای کنفرانس Xbox در E3 2019 خواهد بود. انتظارات شما از این بازی چیست؟

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت