قالب اپیزودیک و گیم‌پلی عنوان Twin Mirror در گیمزکام معرفی شد + تریلر

0

گیمزکام امسال برای Dontnod رویدادی پر اتفاق بوده و بالاخره Life is Strange 2 توسط آن‌ها معرفی شد. علاوه بر این، تریلری جدید از Twin Mirror که نشر آن به عهده Bandai Namco می‌باشد به همراه اطلاعاتی بیشتر درباره نحوه‌ی اثر گذاری کاخ ذهنی سم و “The Double” روی گیم‌پلی منتشر کردند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، خبردار شدیم که Twin Mirror به صورت اپیزودیک در 2019 عرضه می‌شود. این قالبی است که Dontnod در آن تجربه دارد ولی با این حال با توجه به استایل بازی باید حالت جذابی داشته باشد. اولین قسمت از سه بخش Twin Mirror تحت عنوان Lost on Arrival در "اوایل 2019" و دو قسمت بعدی در ادامه‌ی همان سال منتشر خواهند شد.

در حین مسیر Twin Mirror، بازیکنان قبل از اینکه برای سر هم کردن تکه‌های معما وارد کاخ ذهنی سم شوند اطلاعات و سرنخ‌هایی در دنیای واقعی جمع‌آوری می‌کنند. اگر بازیکنان اطلاعات کافی داشته باشند، اگرچه در طول بازی باید قدرت ذهن سم را بسازند، می‌توانند خاطره‌هایی از گذشته‌ی او به دست آورند. سم همچنین باید با The Double سر و کله بزند، صدای درونی به شدت منتقدانه‌اش که ممکن است همیشه برای کمک به سم در دسترس نباشد. تهیه‌کننده‌ی اصلی بازی Fabrice Cambounet درباره این مکانیک‌های جدید بازی نظراتی داده:

"خیلی هیجان‌زده هستیم که دو ویژگی بزرگ گیم‌پلی Twin Mirror را در گیمزکام معرفی می‌کنیم. باور داریم داشتن ویژگی‌های گیم‌پلی که با داستانی که می‌خواهیم تعریف کنیم در هم آمیخته شده باشد، دید خوبی به روش روایی منحصر به فردمان در اختیار علاقمندان می‌گذارد. نمی‌توانیم صبر کنیم تا بازیکنان رازهای مخفی اولین قسمت Twin Mirror در 2019 را کشف کنند!"

می‌توانید تریلر جدید Twin Mirror را در ادامه تماشا کنید. قسمت اول این مجموعه با نام Lost on Arrival در اوایل 2019 برای کامپیوترهای شخصی، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت