FromSoftware خواهان خلق تجربه‌های جدید؛ سری Dark Souls به پایان رسیده است

0

FromSoftware، سازنده عناوینی مانند Bloodborne و Dark Souls، در حال حاضر بر روی یک بازی کاملا جدید و تازه با نام Sekiro: Shadows Die Twice کار می‌کند. المان‌هایی مانند مخفی‌کاری، H&S و قابلیت بازیابی مجدد بازی را به یک تجربه کاملا جدید تبدیل کرده است و با توجه به نمایش‌ها شاهد یک عنوان بسیار متفاوت هستیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، آقای "یاسوهیرو کیتائو"، مدیر تبلیغات و ارتباطات FromSoftware در Gamescom با وبسایت معتبر VG247 مصاحبه‌ای داشت. در طول این مصاحبه VG247 این سوال را مطرح کرد که "آیا ما یک روز شاهد بازگشت سری Tenchu خواهیم بود؟" آقای کیتائو در جواب اعلام کرد که سازنده (FromSoftware) بر روی ساخت "عناوین تازه و متفاوت" متمرکز شده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت این بحث به سمت سری Dark Souls رفت:

"برنامه ما مبنی بر ساخت عناوین متفات، متنوع و تجربه‌های کاملا تازه است. ما در آینده نیز فقط بازی‌های نینجایی نخواهیم ساخت اما همانطور که آقای میازاکی در یک مصاحبه اعلام کرده بود کار سری Dark Souls به پایان رسیده است. ما می‌خواهیم روند تازه خود را ادامه دهیم و بر روی تجربه‌های نوآورانه و جدید کار کنیم."

اگرچه این بیانیه بیشتر شبیه به تایید عدم بازگشت سری Dark Sous است اما در جایی دیگر کارگردان این سری آقای "هیدتاکا میازاکی" گفته بود که این سری(Dark Souls) در استراحت به سر می‌برد. به طور حتم به این زودی‌ها شرکت From Software به سمت سری Dark Souls نمی‌رود اما اگر یک روز شاهد نسخه چهارم باشیم به طور حتم جذاب است که تمام مکانیک‌های نوآورانه و تازه‌ای که استودیو سازنده در طول این سال‌ها طراحی کرده‌ است را درون آن عنوان ببینیم.

Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ 22 مارس(2 فروردین 1398) برای سه پلتفرم PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت