Bloodstained: Ritual of the Night با تاخیر مواجه شد؛ سازنده از لغو شدن نسخه Vita خبر می‌دهد

0

Bloodstained: Ritual of the Night چندین سال پیش در Kickstarter کار خود را آغاز کرد و با موفقیت خوبی رو به رو شد و البته برای مدت زمان زیادی نیز در دست توسعه قرار داشت، "کوجی ایگاراشی" تهیه‌کننده بازی قول یک ماجراجویی مهیج که از سری Castlevania الهام گرفته است را وعده داده که البته از این قول و قرار مدت‌ها می‌گذرد. به نظر می‌رسد طرفداران باید برای مدتی دیگر منتظر بمانند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، چندی پیش IGA صفحه بازی را در Kickstarter به روز کرد، این به روز رسانی جدید نشان می‌دهد که بازی امسال منتشر نخواهد شد. تیم سازنده عرضه بازی را به سال 2019 موکول کرده و به نظر می‌رسد نسخه Vita نیز لغو شده است.

در وبسایت رسمی اعلام شد:

"سلام به همگی، IGA با شما صحبت می‌کند، ما دو اعلامیه مهم داریم. اولین اعلامیه این است که بازی در سال 2019 عرضه خواهد شد و دلیل اصلی این تاخیر بالا بردن سطح کیفی بازی می‌باشد، مخصوصا با فیدبک طرفداران نسبت به بتا متوجه شدیم که باید تغییراتی رخ دهد."

"دومین بیانیه مهم ما این است که بازی برای پلتفرم PS Vita منتشر نخواهد شد. این تصمیم بیشتر به برنامه‌های سونی در رابطه با ادامه ندادن حمایت از کنسول دستی Vita بر می‌گردد، پایان دادن به تولید بازی‌های فیزیکی و بستن فروشگاه آنلاین از دلایلی این کنسلی می‌‎باشد."

"اگر هر گونه ناامیدی یا ناراحتی برای طرفداران به وجود آمده است معذرت خواهی می‌کنیم اما مطمئن باشید که ما به سختی بر روی بازی کار می‌کنیم. از حمایت‌های شما متشکریم."

کسانی که نسخه PS Vita را پیش خرید کرده بودند می‌توانند پول خود را پس بگیرند و یا این که پلتفرم را تغییر دهند و بازی را برای یک پلتفرم دیگر پیش خرید کنند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت