همه سوگند بخورند تا مشکوک نباشیم

0

گلونی: همه سوگند بخورند تا مشکوک نباشیم

پایگاه خبری گُلوَنی؛ معین بادپا: ابوترابی، نماینده مجلس گفته است: «در مورد مدیران دو تابعیتی، سند و مدرک نداریم. فقط مشکوک هستیم». البته ایشان در این زمینه راهکار هم ارائه داده‌اند«سوگند بخورند که نیستند تا باور کنیم».

حالا که نمایندگان مجلس، خودشان باب شک را باز کردند، اجازه بدهید ما هم شکمان را نسبت به چند موضوع اعلام کنیم تا مسئولان فکر نکنند ما فکر بد کرده‌ایم.

مشکوک به فرزندان مسئولان

در مورد سوء استفاده فرزندان مسئولان، ما هم سند و مدرک نداریم. فقط به دلیل تصاویر این فرزندان از خودشان و انتشار آنها، به آنها مشکوکیم. اگر سوگند بخورند که فرزند مسئولان نیستند یا زندگی‌شان لاکچری نیست و اتفاقا خیلی هم ساده‌زیست تشریف دارند، باور می‌کنیم.

دلار و سکه

در مورد گرانی‌های دلار و سکه، ما هم سند و مدرک نداریم. چون اصلا سکه و دلار نداریم. ما هم فقط به دلیل انتشار خبرهای رسمی از رسانه‌ها، به این گرانی مشکوکیم. فقط کافیست تا مسئولان قسم بخورند، یا سکه و دلار به حرف بیایند و بگویند که گران نشده‌اند، تا باور کنیم.

اعتماد

اعتماد ما به مسئولان، تا حدودی مشکوک است. اگر قسم بخورند که به آنها باید اعتماد کنیم، باور می‌کنیم.

اختلاس و فساد

در مورد اختلاس‌ها و فسادها، ما هیچ سند و مدرکی نداریم. حتی یک برگ کاغذ. ما فقط مشکوکیم. مفسدان در دادگاه قسم بخورند مفسد نیستند تا ما باور کنیم.

گرانی اجاره خانه

در مورد گرانی اجاره خانه، ما هیچ سند و مدرکی نداریم. فقط مشکوکیم که شاید اجاره‌ها افزایش یافته باشد.

در این مورد یکی دو برگ کاغذ داریم که مربوط به اجاره‌خانه خودمان است اما این کافی نیست. اگر خود املاک قسم بخورند که از اول قیمتشان همین بوده است، ما باور می‌کنیم.

تنها موردی که اطمینان داریم و اصلا مشکوک نیستیم، این است که مسئولان بلا استثناء، به دنبال حل مشکلات مردمند. برای این هم البته سند و مدرک نداریم، ولی چه کنیم، زودباوریم.

پایان پیام

گلونی: همه سوگند بخورند تا مشکوک نباشیم

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت