تماشا کنید: نمایشی 40 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Darksiders III + تصاویر جدید

0

دقایقی پیش استودیو Gunfire Games و شرکت THQ Nordic در نمایشگاه Gamescom 2018 تصاویر و تریلرهایی جدید از بازی Darksiders III به اشتراک گذاشتند.

Darksiders III قبل از اتفاقات 2 بازی قبلی رخ می‌دهد و شما در نقش Fury باید به مبارزه با 7 گناه کبیره بپردازید. به گزارش پردیس‌گیم، THQ Nordic در کنار یک تریلر کوتاه از Darksiders III، در تریلری 40 دقیقه‌ای بخش‌هایی جدید از گیم‌پلی بازی را به اشتراک گذاشت. در این تریلر شاهد مبارزات و روش‌های از بین بردن دشمنان هستیم.

چندی پیش "دیوید آدامز" که از موسسان استودیو Gunfire Games است و پیش از آن در Virgil Games نیز مشغول به کار بوده در مورد بازی گفت:

" Darksiders همیشه یک بازی ویدئویی بوده و هست. هنوز هم کات سین‌های جذاب در این بازی وجود دارند و هنوز هم لحظات زیبای داستانی در آن وجود دارند. اما شما قرار نیست در داستان Darksiders III غرق شوید. گیم پلی هنوز هم در بازی نقش اساسی‌ای دارد و در بخش مبارزات و حل پازل‌ها هم تمرکز ویژه‌ای صورت گرفته است."

هنگامی که Darksiders II منتشر شد، بسیاری به آن واکنش‌های منفی نشان دادند و گفتند که چرا باید در یک بازی Darksiders عناصر نقش آفرینی وجود داشته باشد. در جواب آن‌ها باید بگویم که این عناصر جزو ایده‌های ما برای پیشرفت دادن سری بودند. ریسک کردن جزو کارهایی است که برای یک پروژه باید انجام دهید تا بتوانید سری را گسترش دهید."

عنوان Darksiders III در تاریخ 27 نوامبر (6 آذر) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر و 2 تریلر تازه منتشرشده از بازی را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

تریلری 40 دقیقه‌ای از گیم‌پلی


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت