CD Projekt Red دارای یک استودیو دیگر است که بر روی یک بازی برای دستگاه‌های موبایل کار می‌کند

0

CD Projekt Red، توسعه‌دهنده لهستانی که سازنده دو بازی The Witcher و CyberPunk 2077 است، به تازگی اکثریت سهام یک استودیو لهستانی دیگر به نام Spokko، که در حال ساخت یک بازی موبایلی است را بدست آورده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که این استودیو در حال ساخت چه چیزی برای CD Projekt Red است، با این حال CD Projekt Red اعلام کرده که این اجازه را به Spokko می دهد تا حداقل به مقداری از توان ذهنی و خلاقیتش دسترسی داشته باشد.

در واقع، Spokko به استودیو CyberPunk 2077 پیوست تا ایده‌ای را در مورد یکی از برند‌های این استودیو مطرح کند. مدیر CD Projekt Red در بیانیه خود اعلام کرد :‌ "آن‌ها با ایده‌ای جالب در مورد یکی از برند‌های ما پیش ما آمدند، ایده‌ای که ما تصمیم به سرمایه گذاری بر روی آن گرفتیم. ما تصمیم داریم تا کسب و کار خود را با افکار و راه‌های خلاقانه گسترش بدهیم و چشم اندازی که Spokko به ما ارائه کرد، نشان‌گر یک زاویه جدید کاملا خلاقانه است. این استودیو جدید تا حد زیادی مستقل خواهد بود. ما قصد داریم این استودیو را با یک هویت متمایز و خود مختاری خلاقانه،‌مطابق با فلسفه‌ای که مدت‌هاست اقدامات CD Projekt Group را هدایت کرده، قرار دهیم."

بنیان گذار Spokko یعنی Maciej Weiss، در بیانیه خود اعلام کرد که از تصمیم CD Projekt Red برای سرمایه گذاری بر روی Spokko "خوشحال" است. او همچنین بیان کرد که بازی جدید درحال سخت برای CD Projekt Red، بسیار پیشرفته‌تر و جاه‌طلبانه تر آز عناوین غیر رسمی‌‌ای که تیم آن‌ها قبلا ساخته، است. "ویس" بیان کرد: "ما اینبار می‌خواهیم تا بر روی بک پروژه به مرتب پیشرفته ‌تر و جاه‌طلبانه‌تر کار کنیم، عنوانی که فرصت‌های جدیدی را به بازیکنان ارئه می‌دهد، این یک چالش بسیار هیجان انگیز است."

Spokko که در شهر ورشو، پایتخت کشور لهستان مستقر است، در حال استخدام نیرو برای چندین سمت می‌باشد. هرچیزی که Spokko در حال ساخت آن است، به طور حتم اولین بازی موبایلی CD Projekt Red نخواهد بود، زیرا همانطور که می‌دانید این استودیو قبلا بازی Gwent را بر روی دستگاه‌های موبایل منتشر کرده است.

همچنین به تازگی CD Projekt Red اعلام کرده که در طول این هفته که رویداد Gamescome در حال اجرا است، اطلاعات جدیدی را از CyberPunk 2077 منتشر خواهد کرد.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت