تماشا کنید: اولین نگاه به گیم‌پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice

0

ما بی‌صبرانه منتظر دیدن یک نمایش از گیم‌پلی Sekiro: Shadows Die Twice از زمان معرفی آن در E3 2018 بودیم و حالا به لطف استریم زنده IGN در Gamescom 2018، می‌توانیم نگاهی به گیم‌پلی این بازی داشته باشیم و همان‌طور که انتظار می‌رفت، شاهد عنوانی زیبا، خونین و خشن هستیم.

به گزارش پردیس گیم، این نمایش از گیم‌پلی در واقع بخش‌های مخفی‌کاری را نشان می‌دهد که می‌توان از شاخ و برگ‌ها و چسبیدن به دیوارها از توجه دشمنان به دور ماند. همچنین نگاهی به سیستم احیای Sekiro: Shadows Die Twice می‌اندازیم که شخصیت اصلی بازی، فورا پس از مرگ در همان منطقه به زندگی باز می‌گردد. اگر بمیرید، می‌توانید زنده شوید اما تا زمان کشتن آن دشمن، قادر به احیای دوباره نیستید که شبیه به سیستم باز پس گیری Bloodborne است.

در بخش مخفی‌کاری هم می‌توانیم شخصیت اصلی را ببینیم که جهت مخفی ماندن، به دیوار پناه می‌گیرد و سپس یکی از دشمنان را با نزدیک شدن به چنگ می‌اندازد و در نهایت آن‌ها را با یک ضربه نهایی که سازندگان آن را Shinobi Death Blow می‌نامند، از بین می‌برد. همچنین قلاب بازی هم یکی از نکات برجسته دیگر این نمایش است و بازیکنان می‌توانند برای گمراه کردن دشمنان از آن مدام برای تغییر مسیر بین پشت‌ بام‌ها و زمین استفاده کنند.

در این نمایش همچنین نگاهی به آیتم‌ها، کمبوها، سلاح‌ها و انواع دشمنان خواهیم داشت که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ 22 مارس 2019 (2 فروردین 1398) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت