دمویی 12 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Sinking City منتشر شد

0

به تازگی Bigben Interactive به عنوان ناشر و Frogwares به عنوان توسعه دهنده، یک تریلر گیم‌پلی‌ 12 دقیقه‌ای از عوان The Sinking City را منتشر کردند.

" این دموی 12 دقیقه ای در ابتدا به دنیای باشکوه و در حال پوسیدن Oakmont می‌پردازد، سپس نگاهی به تعداد کمی از ابزار الات جستجو و تحقیق که در اختیار شما است انداخته و در نهایت کمی از طعم تلخ داستان‌های ناهموار و نابخشودنی موجود در بازی را ارائه می‌کند. در طی این جستجو، ما در حال کمک کردن به یک شاهد نسبتا مردد هستیم، کسی یا چیزی قول داده است که دهان دوخته شده این روح‌های بیچاره را بسته نگه دارد، به صورت مجاز و کلمه به کلمه."

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GEMATSU، ماموریت موجود در این تریلر، Silence is Golden نام دارد و در آن هسته چگونگی طراحی بازی در فقدان نقشه کوچک دستی که هنگام کاوش و حل ماموریت‌ها بارگذاری می‌شود، نمایش داده می‌شود؛ به جای نقشه بازیکنان باید با استفاده از نشانه‌ها و مدارک و اطلاعاتی که بدست می‌اورند بفهمند که باید چه کاری را در آینده انجام دهند.

همچنین این دمو طراحی فعلی سیستم جستجو و تمرکز، مکانیک جنون در بازی و همچنین نحوه کارکرد سیستم جستجو مدارک را نشان می‌دهد.

می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت HD_دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

The Sinking City در تاریخ 1 فروردین 1398 برای PS4 ،Xbox One و PC منتشر می‌شود.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت