تماشا کنید: گیم‌پلی جدید Metro Exodus مکانیزم‌های مخفی‌کاری و درگیری با حیوانات را نشان می‌دهد

0

دیروز Metro Exodus با نمایش تریلری به نوعی Gamescom را آغاز کرد و امروز نیز در طول پخش زنده برنامه Inside Xbox، تریلری جذاب از گیم‌پلی بازی پخش شد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، این گیم‌پلی جدید از بخش تازه معرفی‌شده بازی به نام Taiga که در پاییز جریان دارد،‌منتشر شده است. در این تریلر می‌توان با سیستم مخفی‌کاری و هم‌چنین برخی از موجودات جهش‌یافته و ترسناک بازی آشنا شد.

در طول این پخش زنده، تهیه‌کننده اجرایی بازی یعنی "جان بلاک" (Jon Bloch) در مورد برخی از بهبودها و پیشرفت‌هایی که در مکانیزم‌های مخفی‌کاری بازی اعمال شده صحبت کرد.

"ما عناصر زیادی به مخفی‌کاری و هوض‌مصنوعی اضافه کرده‌ایم. ما به سختی برروی ارتباطات هوش‌مصنوعی کار کرده‌ایم و اکنون فهمیدن اینکه قصد آن‌ها چیست بسیار آسان‌تر است. این بخشی از این سری است که دوست داریم اجازه دهیم خودتان در بازی آن را کشف کرده و در آن غرق شوید. ما تلاش کرده‌ایم تا تجربه‌ای پویاتر ارائه دهیم تا شما بتوانید در موقعیت‌ها و سناریوهای مختلف، رویکردهایی گوناگون برای پیشبرد بازی انتخاب کنید؛ بازی نیز براساس کاری که شما انجام می‌دهید خودش را وفق می‌دهد. "

هم‌چنین "بلاک" به صورت خلاصه درمورد فرقه‌های مختلفی که در Metro Exodus باید با آن‌ها سروکله کرد نیز صحبت کرد.

"ما جوامع بسیاری در بازی خلق کرده‌ایم. برخی فرقه‌ها خود شیطان هستند. راهزن‌ها افراد نابکاری هستند که احتمالا تنها به علت تمام‌شدن مهمات و آذوقه‌شان به شما حمله کرده‌اند؛ شاید هم نه! شاید راهزنی در خون آن‌ها باشد. بعضی با توجه به کارهای شما از خود واکنش می‌دهند. Exodus خودش را با روش بازی‌کردن شما سازگار می‌کند. "

عنوان Metro Exodus در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت