مروری خلاصه بر آن چه که تاکنون در Gamescom 2018 گذشت

0

هنور چند روز از Gamescom 2018 باقی مانده ولی از آن جایی که اکنون خبرهای مهم بسیاری از Gamescom منتشرشده و ویژه برنامه Microsoft تیز به پایان رسیده، در اینجا مروری به آن چه که تاکنون از Gamescom گذشته، خواهیم داشت.

اعلام تاریخ انتشار بازی Sekiro: Shadows Die Twice

Sekiro: Shadow Die Twice که یک IP جدید بوده و برای هر 3 پلتفرم اصلی منتشر می‌شود، در تاریخ 2 فروردین 1398 در دسترس قرار خواهد گرفت. هم‌چنین اولین نمایش از گیم‌پلی بازی منتشرشده که می‌توانید از طریق این لینک به تماشای آن بنشینید.

مشخص‌شدن تاریخ شروع بتا بازی Battlefield V

براساس اعلام EA، بتای بازی Battlefield V از تاریخ 15 شهریور برای تمامی کاربران در دسترس خواهد بود. هم‌چنین تریلری جدید از گیم‌پلی بازی با محوریت کلاس‌ها و کار تیمی منتشر شده که می‌توانید از طریق این لینک آن را مشاهده کنید.

اعلام تاریخ انتشار اپیزود اول بازی Life is Strange 2

طبق اعلام Square Enix، اولین قسمت از Life is Strange 2 در تاریخ 5 مهر عرضه خواهد شد. در این نسخه بازیکنان در نقش "شان" قرار خواهند گرفت و در هنگام فرار از پلیس، باید از برادر کوچک‌تر وی یعنی "دنیل" مراقبت کنند.

اعلام تاریخ انتشار بازی Devil May Cry 5

سرانجام Capcom از تاریخ انتشار بازی Devil May Cry 5 رونمایی کرد و اعلام کرد که این بازی در تاریخ 17 اسفند عرضه خواهد شد. تصاویر و تریلری جدید از گیم‌پلی بازی نیز از بازی منتشر شده که می‌توانید آن‌ها را در پردیس‌گیم تماشا کنید.

مشخص‌شدن تاریخ انتشار Shenmue 3

Shenmue 3 سرانجام پس از مدت‌ها در تاریخ 5 شهریور 1398 منتشر خواهد شد. این عنوان اولین بار در E3 2015 معرفی شد و اکنون پس از چندین بار تاخیر، تاریخ انتشارش مشخص شده است.

معرفی بازی جدید سازندگان Until Dawn

سازندگان Until Dawn از بازی جدید خود به نام The Dark Pictures رونمایی کردند. این عنوان یک بازی اپیزودیک و ترسناک خواهد بود و اولین قسمت آن در سال 2019 عرضه خواهد شد.

نمایش 2 تریلر جدید از بازی Metro Exodus

تاکنون در طول Gamescom ،دو تریلر از بازی Metro Exodus منتشر شده که یکی از آن‌ها به صورت سینمایی بوده و محیط‌های حنگلی و ترسناک بازی را به تصویر می‌کشد. دیگری نیز صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی پیرامون مکانیزم‌های مخفی‌کاری و موجودات مختلف بازی را نمایش می‌دهد.

معرفی نسل جدید گرافیک‌های شرکت Nvidia

این کارت‌های گرافیک در تاریخ 29 شهریور عرضه شده و با استفاده از معماری Turning GPU، توانایی اجرای بهینه تکنولوژی RTX را دارند.

انتشار تریلر و تصاویری جدید از Assassin's Creed Odyssey

Ubisoft به تازگی بیش از 20 تصویر و 3 تریلر جدید از بازی Assassin's Creed Odyssey منتشر کرده است. در یکی از این تریلرها، شاهد روند طی‌کردن ماموریتی توسط "کاساندرا" برای شکست‌دادن Medusa هستیم.

انتشار تصاویری جدید از Resident Evil 2 Remake

Capcom در این تصاویر جدید، برروی "کلیر ردفیلد" که یکی از 2 شخصیت قابل بازی بوده، تمرکز کرده است. در این تصاویر بهبود گرافیکی بازی به وضوح دیده می‌شود.

انتشار نمایشی 40 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Darksiders III

THQ Nordic در جریان Gamescom 2018، اقدام به انتشار تریلر و تصاویری تازه از بازی Darksiders III کرد. در این نمایش تازه منتشرشده، بخش‌هایی از مبارزات و تنوع دشمنان را شاهد هستیم.

معرفی عنوان استراتژی و تاکتیک‌محور Desperados III

پس از مدت‌ها استراحت، Deep Silver با انتشار تریلری اعلام کرد که نسخه سوم سری Desperados در سال 2019 منتشر خواهد شد. وظیفه ساخت این بازی به استودیو Mimimi Productions که بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun را در کارنامه دارد، سپرده شده است.

انتشار تصاویری جدید از گیم‌پلی Cyberpunk 2077

هنوز خبری از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 نیست ولی به تازگی تصاویری از بازی منتشرشده که نشان‌دهنده گرافیک عالی بازی هستند. طبق اعلام CD Projekt RED، در این نمایشگاه نیز گیم‌پلی بازی به صورت عمومی نمایش داده نمی‌شود.

معرفی بیش از 10 بازی برای Switch

شرکت Nintendo با انتشار تریلری از بیش از 10 بازی برای Switch رونمایی کرد. بعضی از این عناوین هم‌اکنون در دسترس هستند و بعضی در کمتر از یک ماه دیگر عرضه خواهند شد.

مشخص‌‌شدن تاریخ عرضه Trials Rising

شرکت Ubiosft در E3 امسال از بازی Trials Rising رونمایی کرد و امروز نیز اعلام کرد که این بازی در تاریخ 23 بهمن عرضه خواهد شد. این عنوان پلتفرمر پس از چند سال استراحت، دوباره بازگشته است.

معرفی Dark Souls Trilogy برای PS4 و Xbox One

این نسخه شامل هر 3 بازی از این سری به همراه تمامی DLCها خواهد بود و در تاریخ 27 مهر عرضه خواهد شد. این بسته پیش از این تنها در ژاپن در دسترس بود ولی اکنون برای بازار غرب نیز معرفی شد.

خروج نسخه Xbox One بازی PUBG از حالت Early Access

طبق اعلام سازندگان، این بازی در تاریخ 13 شهریور از برنامه Game Preview خارج خواهد شد و به صورت کامل برروی Xbox One عرضه خواهد شد.خبری از تمامی محتویان نسحه Xbox One نخواهد بود ولی بسیاری از باگ‌های بازی رفع شده‌اند.

انتشار نمایشی 12 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Sinking City

در این نمایش 12 دقیقه‌ای بخش‌هایی از مکانیک‌های بازی نظیر سیستم جست‌وجوی مدارک و مکانیزم جنون نشان داده می‌شود. این عنوان در تاریخ 1 فروردین 1398 منتشر خواهد شد.

اعلام تاریخ انتشار بازی Ace Combat 7: Skies Unknown

شرکت Bandai Namco با انتشار تریلر و تصاویری جدید، تاریخ انتشار بازی Ace Combat 7: Skies Unknown را مشخص کرد. این عنوان که دارای جنگنده‌هایی جدید و متنوع است، در تاریخ 28 دی عرضه خواهد شد.

نمایش تریلری از Shadow of the Tomb Raider با محوریت مقبره‌های جانبی

براساس گفته‌های سازندگان Shadow of the Tomb Raider، در این نسخه همه چیز قصد کشتن شما را دارند و پازل‌ها و چالش‌ها نیز از همیشه سخت‌تر و مرگ‌بارتر شده‌اند. هم‌چنین ویژگی اکتشاف در زیر آب به این نسخه اضافه شده که سبب ایحاد چالش‌هایی جدید می‌شود.

معرفی چندین باندل برای کنسول Xbox One

شرکت Microsoft در جریان این E3 از باندل‌های Fallout 76 ،Forza Horizon 4 ،Battlefield V و Shaodw of the Tomb Raider برای کنسول Xbox One رونمایی کرد.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت